12. maj 2017

Mačje poročno darilo drugič

Moji zvesti sledilci se mogoče spomnite, da sem približno pet let nazaj izdelala svoje čisto prvo poročno darilo, ki je bilo v mačjem slogu. Po petih letih vse prav pride (no, pravzaprav po sedmih :)), a blog je seveda predvsem za to, da novi sledilci najdejo kaj, kar jim je všeč. In tako me je našla tudi teta gospoda, ki se bo poročil (pravzaprav je poroka že mimo) s svojo izbranko in si je zaželela mačjega darila, saj pravi, da jima je pisano na kožo. Ker sem prvo delala "na oko" in si točnih mer niti nisem zapisala, je bilo ponoviti vajo dokaj težko. Zato niti mački niti škatla nista točno takšnih mer, a to niti nisem hotela. A približno sem uspela, tako da je bila zadovoljna tako naročnica, upam pa, da tudi prejemnika darila. Na mnoga leta želim!




Urška

1 komentar:

Vladuška pravi ...

Super sta. Krasno darilo.