8. maj 2017

Aprilsko šivanje

Tako pozna in za časom sem z mojimi objavami. Na FB še gre, ko pa je potrebno kaj spisati na blogu, vse poteka zelo počasi. Včasih se vprašam, če sploh kdo še bere moj blog, a se potem potolažim, da ga pogosto za nazaj preletim jaz, ko iščem kakšne vzorce ali stvari, ki sem jih zašila leto, dve nazaj, zato ga bom pisala, dokler bom lahko, da ohranjam ta moj arhiv. Tako kot je fino za nazaj pregledovati moje albume s potovanj, je fino kdaj pa kdaj pokukati na blog in se čuditi, koliko vsega sem v letih mojega ustvarjanja že izrezala/zašila/oblikovala.
Aprilsko (in deloma tudi marčevsko) šivanje je obsegalo nekaj različnih novih in že videnih stvari:
 Pošastko Jaka je nastal za novorojenčka Jako, ki radovedno (kot njegov lastnik) zre v svet.
 Ptiček toaletka za najstnico Nino, ljubiteljico vijola barve.
Komplet za v kuhinjo, rokavica in kuhinjska oprijemalka, darilo za prijateljico pa sem popestrila še z domačo (mojo) ribezovo marmelado in kupljenim mini pladnjem.
 Za veliko noč so bili seveda aktualni zajčki, ena zajklja in dva zajčka.
 Mama je imela rojstni dan in že nekaj let ji zašijem kakšen par copat, saj je ljubiteljica copat iz bombaža, usnja (tudi na podplatih) ne mara.
Komplet hlačk in slinčka je nastal, ko je sodelavec videl tiste za Gala, pa si je za svojega nečaka zaželel podobne. Zakaj pa ne?!
Tako, ostalo šivarijo pa pokažem kdaj drugič.
Urška

1 komentar:

margi pravi ...

Jaz tvoj blog z veseljem pogledam in vedno znova občudujem izdelke.