5. sep. 2016

Morski tekač

Pa sem spet nazaj. Dolgo je trajalo, da sem odpihnila prah s tega mojega bloga, no tako dolgo spet ne, le kakšen mesec, a vseeno (kot sem enkrat že povedala), poletje pri meni ni čas za šivanje in ustvarjanje na splošno. Največkrat jo takrat mahnem na kakšno potovanje in tudi letos je bilo tako. Tokrat je bila na vrsti Malezija, a o tem kdaj drugič Tokrat bi vam rada pokazala tekač, ki ga je pri meni naročila ljuba stranka, s katero sva zdaj zakuhali že kar nekaj izdelkov, šiviljskih in papirnatih. Ker sta otroka tako navezana na tekač za mizo s podobami kokošk, ki sem ga izdelala, da bi kokoške kraljevale na mizi kar celo leto, je bilo potrebno temu narediti konec. Ne da bi bilo s kokoškami  kaj narobe, seveda, a vseeno sodijo na mizo zlasti ob veliki noči, celo leto pa ne. Tako si je domislila, da bi ji izdelala še poletni tekač v velikosti 70x110 cm, na katerem bosta njena otroka na jadrnicah, jaz pa sem to idejo spravila v življenje. Popolna morska idila.





Urška

1 komentar:

Helena pravi ...

V prekrasnem okolju si fotkala to svojo morsko mojstrovino. Verjetno je že v delu zimska različica :)