9. jun. 2016

Rozasta za obhajilo

Z obhajili in drugimi verskimi zadevščinami kaj veliko izkušenj nimam, a se učim. Ne sicer v živo, ampak s čestitkami. Vedno je umetnost zadeti tisto, kar naročnik hoče, če ti natančno ne pove. Pri verskih zadevah ga lahko hitro pokronaš. Ali je preveč versko ali je premalo verskih elementov. Z naročnico, ki je naročila to čestitko, se, kar se tiče okusa in "verskih zadev", že precej dobro poznava. Zaupa mi, da bom naredila, kot je prav. Pove mi: čestitka z žepkom za denar, roza barva, deklica Eva, obhajilo. Rabim do konca tedna :) In vedno sva obe zadovoljni. Tudi tokrat, ko se mi zdi (pa nočem izpasti preveč samovšečno), da sem izdelala eno mojih najlepših čestitk sploh. Tako mi je všeč. Zraven paše tudi škatlica, saj gre za precej 3d varianto in bi v kuverti ne prišla do izraza. Kakšna pa se zdi vam?



Urška

2 komentarja:

Damjana pravi ...

Zelo lepa in svečana. Zelo so mi všeč rožice in napis.

Renata pravi ...

Čudovita je.