3. mar. 2016

Komplet v zemeljskih barvah

Dobrodošli v marcu! Med dopustom me ve vnema po izdelavi ovitkov za beležke še bolj držala. In za vzorec, da vidim, ali sem podlogo pravilno vrezala, ali bo ustrezala obstoječi beležki, sem izdelala ta komplet. Gre za ovitek za knjigo s knjižnim kazalom, poleg pa spada v istih barvah še oblečena beležka. Lahko je (če beremo dve knjigi naenkrat) prav tako ovitek, lahko pa ostane na beležki in jo uporabimo za recepte, misli, razmišljanja, naročila...kar nam srce poželi. Uporabno in lepo, kaj? Da o navdihu za voščilnico sploh ne govorim, gre za eno takšnih, ki bi jih obdržala kar sama. A sem jo vseeno rada podarila eni fajn babnci :)




Pozdrav,
Urška

4 komentarji:

Kajcyika pravi ...

Čudovito! Zelo mi je všeč - oboje :)

*Urška* pravi ...

Zelo,zelo lepo.

Damjana pravi ...

Čudovito. Zares lepe barve si uporabila.

Renata pravi ...

Lepe barve, krasen komplet.Zelo všeč mi je tudi voščilnica.