26. jun. 2015

"Domači" voščilnici

A zakaj domači? Ker sta bili izdelani za domače: sestro in brata, ki je praznovala oziroma še bo praznoval. Najprej tista eksplozivna, za katero sem porabila kar nekaj časa, saj sem želela, da je nekaj posebnega. Skrivala je namreč kar okoli 35 fotografij v obliki harmonike, ki sem jih želelea na vsak način vključiti. Tako mi je najprej na pamet prišla škatlica, ki sem jih pri ustvarjalkah že videvala, a se je še nisem lotila. Nisem želela narediti preveč načičkane, za center pa sem si zamislila gore, ki so bile tudi v prejšnji objavi kot blazina, nastale pa so še v obliki obeska za ključe.





Za brata  pa opičja voščilnica, saj odhaja na enomesečno prakso v Indonezijo, zato malo za šalo, malo zares, opičja voščilnica.
Urška

1 komentar:

Vladuška pravi ...

Krasno si rešila zadevo s toliko fotografijami. Oboje si super izdelala.