2. jul. 2014

Že mogoče, da se svet ne vrti zaradi ljubezni, a se je zaradi nje vredno vrteti z njim

Obe poročni, ki vam jih pokažem danes, sta že bili izdelani, a v nekoliko drugačni izvedbi. Če me kdo vpraša, kaj imam na voljo, naj gre za vabila za krst, poroko, čestitko za poroko ali kakšno drugo priložnost, imam omejen izbor, saj še nisem prišla do tegaq, da bi naredila za vsako priložnost po 10 ali 20 vzorcev. Enostavno še ni bilo časa, zato pogosto delam takšne, ki sem jih v preteklosti že. Z drobnimi popravki in spremembami seveda. Prva in druga sta nastali s pomočjo mojega Silhouetta, ki res krasno izreže detajle. Katera pa je tebi bolj všeč?







Urška

5 komentarjev:

Barbi pravi ...

Meni je bolj všeč prva, predvsem zaradi luškanih rožic. Ampak še bolj mi je všeč pa naslov objave. :)

Špela pravi ...

Prva je nežna kot ljubezen, mogoče mi je mičkeno bolj všeč ;) Druga pa drzna, zato pa nič manj lepa.

Vladuška pravi ...

Ta "cipkasta" kuverta je res izredno lepa in vedno zmaga :)

Simona pravi ...

Sem ob čipkasti ostala kar odprtih ust! Uauuu.

Helena pravi ...

Obe sta zelo elegantni in krasni. Za kanček mi je bolj všeč prva.