9. jun. 2014

Začarani mačkoni

Konec maja sva s sodelavko, s katero že nekaj let zelo uspešno vodiva pravljični krožek, pripravili začarano pravljično noč. Ko sem tuhtala, kaj smo že počeli in kaj še nismo, sem natuhtala začarane mačkone. Saj niso nič tako zelo posebnega, a so dokaz, da lahko otroci z malo pomoči in malo vodenja izdelajo čisto pravo igračo, mehko igračo, ki se je ne bi branila nobena ustvarjalka. Seveda je bilo potrebno ajprej mačkone izrezati, da je šlo hitreje, in tudi končno prešivanje je bilo moje delo, a treba je vedeti, da so to tretješolci...zato sem na te mačkone še bolj ponosna...oni pa tudi :)
In zato vam jih pokažem :)

 Pa lep teden želim. V soboto, 14. junija, pa me najdete na BazArtu v Velenju med 8.00 in 13.00.
Vabljeni!
Urška

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Lušni so ti mačkoni:)

iris-irena pravi ...

krasni mačkoni so nastali.
pohvala na celi črti!
lp

Helena pravi ...

Urška, moje pohvale za vaš projekt! Enkratno!