9. maj 2013

Medvedje škatlice

11. maja bo mali fantič praznoval 1. rojstni dan. Njegova zabava bo v stilu medvedkov, zato se je njegova mami obrnila name s prošnjo o izdelavi malih škatlic za drobne sladke pozornosti udeležencem zabave. To je zadnje čase očitno zelo popularno: tematske zabave in darilca udeleženem. Škatlice je izrezal moj Silhouette Cameo, prav tako tudi krogce z luknjicami, prvič pa sem poskusila tudi, kako mašinca namesto izreže - napiše besedilo. In bila sem navdušena, zlasti zato, ker doma nimam barvnega printerja in je to idealni način, da vseeno pridobiš barvne napise. Prav gotovo bo ta način "tiskanja" pogosto v uporabi, le več barv flumastrov bo potrebno nabaviti. Nastalo je 20 luštnih škatlic, ki so pripravljene na odhod.






Urška

9 komentarjev:

Danica pravi ...

Zelo so simpatične. Lepo si naredila.
Mali nadebudneži bodo zagotovo veseli.
Lp Dnica

moi pravi ...

Krasna darilca. Ti pa le izkoristi svojo mašinco. :)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

U, meni so zelo všeč. Krasne škatlice. Je pa obdarovanje povabljencev res prisotno nekaj zadnjih let, ampak meni se dopade, otrokom pa tudi :)

*Urška* pravi ...

Simpatične škatlice.Gotovo bodo vsem všeč.Lp

Vladuška pravi ...

Nadvse lušne so in super jih je pogledati tako na kupu.

Hali pravi ...

Uu kako so luštne, lepe barve in kombinacija :-)

HRANDICA pravi ...

Simpatične modre škatlice z zakladom ;).

Lidija pravi ...

O, kako lepe škatlice, ti si pa res tavžentroža

Sabina pravi ...

Res si odlična za pozamezne izdelke in serije!