28. maj 2013

Ekskluzivna serija knjižnih kazalc

Letos prvič na šoli izvajamo bralno značko za odrasle: starše, stare starše, učitelje, sorodnike, prijatelje. Že čisto na začetku sem si zamislila tudi zaključno fazo projekta in s pomočjo sodelavcev in vodstva šole sem lahko projekt izpeljala točno tako, kot sem si zamislila. Nekje na pol poti pa sem se odločila, da tistim, ki bodo letos osvojili bralno značko za odrasle, nekaj podarim. Moja inspiracija za knjižna kazala v obliki sove sta bili poleg številnih internetnih povezav tudi naši ustvarjalki Lenn in Sovica Oka. Zato je ta serija knjižnih kazalc ekskluzivna in namenjena le obdarovanju. Sto jih je nastalo, a vsa po vrsti so namenjena tistim, ki res radi berejo, starim in mladim, zato jih bodo prejeli tudi pravljičarji na noči branja, ki še sledi.









Med počitnicami pa vam želim, da se znajde na vaši knjižni polici/balkonu/viseči mreži tudi kakšna dobra knjiga!
Urška

3 komentarji:

Simona pravi ...

Urška, ti res opravljaš svoje delo s srcem. Na šoli so lahko srečni, ker te imajo. Upam, da znajo to ceniti.Krasna darilca si pripravila.

moi pravi ...

Se pridružujem Simoni. ta kazala so tako prisrčna in srečen tisti, ki ga bo dobil.

*Urška* pravi ...

Joj,kako luštkana kazala si naredila.Lp