11. feb. 2013

Kaligrafski zapisi

Kaligrafijo obožujem. Všeč so mi ravne linije, vzporedne črke in iluminirane začetnice, ki dajo zapisom piko na i. Kar nekaj tečajev sem dala skozi, prej pa sem poskušala sama. Težko je biti dovolj skoncentriran, da se kaligrafije učiš sam. Čeprav gre. A jaz sem tiste sorte, ki rabi nadzor, ki rabi pohvalo in grajo. ALi mi še gre, kot mi je šlo včasih, ko sem kaligrafijo pisala pogosteje, sem preizkušala prejšnji teden, saj sem si za Prešernov smenj zamislila nekaj misli slovenskih pesnikov v kaligrafskem zapisu. Prav lepo so poživili stojnico na kulturni dan.





Vse kaligrafske "slike", ki bodo, ko skočijo v primeren okvir, nadvse primerne za kakšno obletnico, upokojitev ali drugo svečano priložnost, so na voljo, naročila na urskin.raj@gmail.com!

Pa prijeten začetek novega tedna želim!
Urška

2 komentarja:

moi pravi ...

Kaligrafijo tudi sama obožujem, nisem pa dovolj disciplinirana, da bi se je sama naučila, pa tudi v tečaj nisem (še) šla. Zato me take objave še dodatno podžgejo :)

Krasno pišeš in všeč so mi tvoje inicialke.

Metuljčica pravi ...

Kaliografijo sem izkusila, saj sem se vpisala na tečaj, a sem bila premalo vstrajna za vadbo. Vem koliko truda je vloženo v to, predvsem v začetne črke. Prelepo.