18. dec. 2012

Zimsko-pravljični cART

Še ni pol leta, kar je v našem mestu zaživel cART. Težko najdemo koga, ki mu je ustvarjanje blizu in za cART še ni slišal. Za to smo zaslužne same fajn punce. Devet punc, ki jim je skupno ustvarjanje, želja po druženju, kramljanju o barvah, pikah, blagu in še kaj. Vesela sem, da sem del tega, da sem ena izmed cARTik. Letošnje zadnje cartanje je potekalo v Planetu Tuš, ki nam je prijazno nudil streho nad glavo. A moram priznati, pogrešala sem prostor pri knjižnici, kjer smo imeli že kar nekaj cartov, pogrešala sem ljudi, ki se v soboto dopoldan sprehodijo po mestu do knjižnice, ki pridejo na cart z namenom. Da vidijo nekaj lepega, da kaj tudi kupijo. Mogoče zgolj malenkost za svojo dušo. Vseeno pa smo se imele fino, pa saj se imamo vedno!
Tokrat sem imela idejo, da ljudi pocartamo še malo bolj kot običajno. Vsakemu, zlasti otrokom, sem pisala s kaligrafsko pisavo njihova imena. Izdelala sem tudi napise za stojnice v božični preobleki.


Na moji stojnici je bilo v glavnem vse po starem, le muca Maca se je bohotila v svoji lepoti in odšla na pot skupaj (seveda!) v paru z mačkom Murijem. Mački Muriji pa so po novem tudi obeski za ključe :)

A kdaj pridemo spet? Če bo vse po sreči, 3. soboto v naslednjem mesecu, prav gotovo pa na pomlad spet na stalni, dobri stari lokaciji pred knjižnico. Pravočasno boste obveščeni!

Za konec še pravljično-zimska-gasilska... same fajn punce, s katerimi se je užitek družit!
PS. Fotke by Danijela in Špela

2 komentarja:

iris-irena pravi ...

krasno! rada pogledam in preverim, kako ste se imele. saj vem, da so taka druženja polna pozitivne energije. smo se tudi me v soboto tako počutile na sejmu v btc-ju - druženje da energijo , pohvale božajo dušo... če pa še kak evro pade je pa pika na "i" -
lp

Sabina pravi ...

Ma ste fejst!!!!
Od daleč kukam in opazujem... in pridem kaj naokoli...