7. nov. 2012

Retro zajec

Vedno imam rada izzive. To sem res povedala že velikokrat. In res je, vedno znova in znova. Tako se jih rada lotim čimprej in če uspejo že v prvo, toliko bolje. Naročnica je rekla, retro zajec ali neka druga čudna pošast. Izpadel ni nič čuden, ampak prav lušten zajec, saj počastki niso ravno moja smer. Jaz imam rada normalne živalice :) Blago pa narekuje retro stil in zato sem ga poimenovala retro zajec. Ker gre za darilo ob rojstvu malega škrata, je obvezna oprema tudi čestitka v istem slogu kot je zajec. Oboje skupaj tvori prav posrečeno darilo in mislim, da jih bom še naredila. Prav v teh istih barvah :) Očitno iranske zaloge blaga (sem že povedala, da sem iz Irana privlekla 8 kilogramov blaga?) počasi, a vztrajno gredo v promet. Torej, če potrebujete retro zajca za darilo ob rojstvu dojenčka, veste, kje ga najdete :) Tu sta oba dela sestavljanke na kupu, v zelenju:
Naročnica pa se je malo poigrala in ga poslikala vseh strani (po moje je iskala napake:)):
En retro pozdrav :) Urška

4 komentarji:

katarina pravi ...

Ti si neustrašna in neumorna in prav posrečeno darilo si naredila. Prav res ti nikoli ne zmanjka idej.

helena pravi ...

Bravo, tole darilce je enkratno. Ampak 8 kg blaga iz Irana..., pa menda ne v nahrbtniku? Vauuu...

Simona pravi ...

Pravi frajer je.

Anonimni pravi ...

krasen je!
lp
iris