25. sep. 2012

Krokodil + aligator = krokodilogator

Koooončno lahko pokažem nekaj novega! Končno sem se lotila tudi nekaj zamisli, ki so mi že dalj časa rojile po glavi. Nekaj svežega, nekaj novega. Nekje v osnovni šoli sem dobila od babice krokodila, jaz pa sem podobnega zašila v srednji šoli. A tisti je bil klasičen krokodil, kar za tega današnjega ne bi mogli trditi. Ta me spominja na retro aligatorja ali pa kakšnega krokodila Lile Prap ali pa to sploh ni aligator, ampak je "hobl mašina", kot so povedali doma. A meni je všeč in že v prvo je narisan kroj popolnoma ustrezal pričakovanjem. Prav gotovo bo nastal še kakšen. Mogoče pa si ga kdo zaželi za družbo ... :)
Lep teden! Urška

6 komentarjev:

Simona pravi ...

Luškan in meni je kar pravi lalegator :o). Sem te pa pogrešala na Pikiniem BazArtu. In veš zakaj? Ustavim se pri stojnici, ki se mi je zdela, da je tvoja. Te iščem z očmi in ugotovim, da te ni, da to ni tvoja stojnica. Nisem mogla biti tiho in sem povedala, da so izdelki čisto podobni (da ne rečem enaki) kot tvoji in sem bila kar malce žalostna.

Urškin Raj pravi ...

sem bila tam samo kot obiskovalka :) enkrat za spremembo, a misliš tisto na začetku, ki ima tudi punčke, živali, sovice? jah...

Jana pravi ...

Hobl mašina ...umrla sem skor od smeha. LOL


Kjuti je! :)

Simona pravi ...

Po moje misliva isto ...

Zelena muha pravi ...

Ja, sem jaz enako pomislila, da se končno vidimo v živo. Pa ni bila prava.

Krokogator pa mi je zelo všeeč!

Vladuška pravi ...

Tudi mene je nasmejala tale hobl mašina :))) Zelo mi je všeč.