5. apr. 2012

Za moje punce :)

Raziskovalno delo v šoli je podcenjeno. Nekateri se ga lotevajo le izjemoma, drugi včasih, tretji pa si niti pod razno ne morejo predstavljati, koliko dela vložijo učenci in ti kot mentor v izdelavo raziskovalne naloge. Na našem območju ima raziskovalna dejavnost tradicijo, a sama zelo glasno o njem nisem razmišljala, dokler nisem bila dobesedno vržena v mentorstvo raziskovalni nalogi. Lani je bilo prvič, letos sem "tradicijo" nadaljevala, ker so me poiskale učenke, ki bi jih (če bi morala) tudi sama izbrala. Nekako si sploh ne predstavljamo, koliko dela je vloženega v eno raziskovalno nalogo. Glavno pa je, da delo opravijo učenci z veseljem, da jim je tema zanimiva, da si nanje ponosen. Danes nas čaka predstavitev in rezultati, a ne glede na to, kako bo šlo, sem že zdaj zelo zadovoljna in ponosna na "moje" punce. Zato si skromna darilca zaslužijo, saj dokazujejo, da je vedoželjnost, želja po raziskovanju in pozitiven odnos do dela še vedno vrednota.



Naknadno dodajam sliko mojih punc, s katerimi smo raziskovale šolske uniforme :)

10 komentarjev:

majcha pravi ...

Lepo, da se potrudiš zanje. Simpatična in uporabna darilca si jim pripravila.
Dela je res precej, spremljam, kolikokrat se je sinova skupina dogovorila za skupno delo, za raziskavo na terenu... In držim pesti za uspešno predstavitev!

Sonja pravi ...

Kjut darilca. Verjamem, da je težje delati na takih nalogah, se pa otroci toliko več naučijo kot ob sedenju v razredu. Bravo, da si delala z njimi in jasno tudi za darilca :)

ankh pravi ...

Oo, kako luštni ptički! Ko bi jaz imela tako učiteljico, ko sem hodila v šolo...

100% Suzi pravi ...

Lepoooo, mislim, da si ta najbolj super učiteljica daleč na okoli :)

lepemalestvari pravi ...

Super napisano, prav moram komentirat. Si ne morem kaj, da ne bi pomislila, da bi bilo treba take reči poslati v vednost našim superpametnim oblastnikom, ki bi tako strašno radi javnost prepričali, da učitelji premalo delajo. Darilca so pa tudi pohvale vredna, še meni si dala eno časopisno inspiracijo :)

Urškin Raj pravi ...

hvala vsem za pesti - so pomagale in punce so krasno predstavile svoje delo in rezultate ter se uvrstile v 1. kategorijo (najvišjo)...o, kako mi bo žal za njimi :)

Sabina pravi ...

Kol'k si ti fejst,Urška!!!In tako,kot te vidim v tvoji knjigarnici, bi bila šola brez tebe pusta in prazna...

Vladuška pravi ...

Bravo, res lepo od tebe, da jim boš podarila taka lušna darilca. Verjamem, da si zaslužijo in želim vam odlično predstavitev.

Mojca pravi ...

Super, krasna ideja, da jih takole malo pocartaš :) In bravo za uvrstitev.

Urškin Raj pravi ...

Naknadno sem dodala sliko mojih punc, saj so bile tudi oblečpene v stilu svoje predstavitve - raziskovale smo namreč šolske uniforme :)