22. jan. 2012

Rdeče kot rdeča kapica

Saga pravljičnih junakov se nadaljuje in se bo danes za nakaj časa zaključila, saj drugo delo kliče. Se pa gotovo še vrnem k pravljicam. Vsaj Ostržek še mora nastati, da ne bodo samo pravljične junakinje na tapeti. Tokrat sem odšla globoko v gozd, kjer k babici hiti Rdeča kapica. Lepo oblečena je sier doma pozabila košaro, a glavno, da je ne zebe, saj ima čisto novo rdečo palerino. Pa še čeveljce, pa ne čisto navadne, ampak usnjene :) Če palerino sleče, je čisto navadna deklica z lepo rdeče-belo oblekico, ko pa obleče rdeče pregrinjalo, se spremeni v svetovno znano knjižno junakinjo. Meni je krasna. Pa vam, kateri izmed mojih dosedanjih junakov vam je najjbolj všeč? Muri, muca Copatarica, Pika Nogavička ali Rdeča kapica? Težka odločitev? Ja, jaz se ne bi mogla odločit.


Tako vmes je nastal še en etui za mobitel, iz usnja, ki sem ga dolgo časa iskala, in ga končno našla. In oblika? Je potrebno komentirati?

4 komentarji:

Jana pravi ...

Kjut je tale rdeča kapica, čeprav je Muri zakon. :)

Tale tvoja sovica je pa malo jezna, s čim si se ji pa zamerila? ;)

Sabina pravi ...

Dobra je, ni kaj! Uporabna tako in drugače:)
Vsaka ima svoj prostor:)

Urškin Raj pravi ...

haha jana, šele zdejle opazla :)

Vladuška pravi ...

Vse si krasno naredila, ampak tudi meni je še vedno zakon Maček Muri in pa tudi Muca Copatarica. Ne vem zakaj, ampak Pika Nogavička mi malo preveč hudo gleda :)))), je pa drugače res super narejeno. In predvsem mi je dobra tvoja ideja, da oživljaš pravljične junake. Kaj pa kakšen Mali princ?