3. jan. 2012

Kuhamo skupaj IIX.

Med prazniki sem prvič po (tako se zdi) stotih letih pekla piškote. Mislim, da sem piškotre zadnjič pekla v osnovni šoli, ko sva z mamo pekli janeževe upognjence in jih zvijali na metli, da so nama še topli popadali dol, kekse iz testomata (se spomnite teh keksov različnioh oblik in rumeno-rjavih kombinacij barv?) ter dvojne kekse, vmes namazane z marmelado. Letos me je torej piknilo pečt kekse. Blogi so polni raznih božičnih pek, jaz se take količine nisem šla, sem pa spekla cimetove zvezdice (ki niso tako zelo posrečene) in linške kekse. Baje eno izmed variant linških keksov. Ti so bili fantastični.

LINŠKI KEKSI

Potrebujemo:
30 dag moke
15 dag sladkorja
30 dag masla
2 rumenjaka
15 dag mletih madljev

marmelada
sladkor za posip

Rumenjake zmešamo s sladkorjem, da se stopi in primešamo moko, maslo in mandlje. Testo pregnetemo in damo za eno uro v hladilnik. Naredimo piškote in jih pečemo 8 minut na 180 stopinj. Ene naredimo brez luknje, druge z luknjo.
Ohlajene kekse namažemo z marmelado, ki smo jo segreli in dobro pretlačili, na koncu jih posujemo s sladkorjem v prahu.

Dober tek!
PS. Slike je z neta, moji so bili tanjši in malo večji, pa seveda lepši ;)))

Ni komentarjev: