11. jul. 2011

Vijola + dinozaver = vijolazaver

Le kaj bi brez domišljija? Tale dinozaver, ki je tokrat vijolazaver, sicer ni plod moje domišljije, ampak sem takoj, ko sem ga videla, vedela, da ga moram narediti. Kroj sem kupila pri Bit of Whimsy Dolls, ki izdeluje krasne igrače, prvi krstni pa je namenjen za darilo vijola fenici :)
Tale dino je prav poskočen, pretipal je vse kotičke našega vrta, da je končno našel pravo pozicijo za slikat :)
A ni čist za pojest dober?

Preden pa se za en mesec "preselim" na drugo celino/državo/poloblo, je bilo potrebno dokončati še "nekaj" torbic - ptičkov:

7 komentarjev:

Maja pravi ...

Je pa res za pojest dober :) Moja dva bi ga takoj posvojila. Ptički pa cela jata, prekrasni!

Simona pravi ...

Luškan vijolazaver. Pravi cortek.

Goga pravi ...

Jaaaaaa, za pojest dober. Všeč, všeč, všeč mi je. Prav lepo je poziral na vašem vrtu .)).

Ptički pa tud lepi za pojest, taprvi v drugi vrsti mi je pa naj, ta je pa bolj v mojih barvah, prišparaj mi ga.

Andreja pravi ...

Uau si pa imela "ptičje dneve". Vijolazaver je pa mega, tudi jaz bi ga imela☺

Kristina pravi ...

Res je za pojest dober! Ptic pa cela jata hahaha. Kam greš na dopust? Komaj čakam izčrpno poročilo :)

Špela pravi ...

Kaj je dober, čeprav je vijola ;) - prav Matevž. Uživaj na potepanju in vse poslikaj :P

Tina pravi ...

Čudovit je!! Krasne barve si izbrala.