21. feb. 2011

Spet malo diši po kavi

Sedem (pravljičnih) kofetarc je že dolgo, predolgo čakalo na pol narejenih v škatli z nedokončanimi projekti. Ta vikend pa sem se odločila, da jih končno dokončam. Tako sem zalogo malo povečala, saj počasi, a vztrajno odhajajo od doma.

Pa lep počitniški teden želim. Moj bo bolj deloven kot pa počitniški.

8 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Jaz si tudi nisem zaslužila počitnic :)))) Otrok nimam, dopust pa šparam :)) Te tvoje kofetarice pa so res super.

Suzy pravi ...

Pri tebi je vedno zelo pestro. Od nakia in kave pa vse do ptičev :)

Teja pravi ...

Super kofetarce (:
Verjamem, da vztrajno odhajajo od doma, saj so čudovite (:

Simona pravi ...

Krasne so in super, da si jih dokončala. Po moje ne bodo dolgo doma.

Mojca pravi ...

ooo, kofetanje je zakon :) s takole lepotičko pa sploh!

SUZANA pravi ...

ah in oh in noro dobro!

SUZANA pravi ...

Res so lepe in v živo so še lepše kot pa na sliki! Pa vesela sem, ker ni čisto majčkena:) S temi tobicami si dala piko na i :)

SUZANA pravi ...

aja, pa vesela sem, da imam eno doma :)