15. dec. 2010

Voščilnice, voščilnice, voščilnice

Letos je bila rekordna "letina" voščilnic. Saj ne, da jih sama toliko potrebujem, a če seštejem vse, ki sem jih izdelala ali sem bila soudeležena, je številka prav visoka. Ampak čisto vse do zadnje so mi zanimive, vsaka je po svoje lepa, narejena z mojo ali otroško roko. Pa gremo lepo po vrsti.
Najprej meni najljubše, nekaj (cca 20) jih je že pred slikanjem pobegnilo:

Naslednji kupček je podobnih, le da so porabljeni ostanki ostankov in pohroščkane snežinke:

In še en kupček podobnih. Letos mi je ta postavitev najbolj všeč, pa še ostanke papirjev lahko porabim. Nisem kupovala NIČ novih novoletnih papirjev, čeprav me je mikalo :)

Naslednje so še bolj preproste. Šablona za poslikave na steno je dobra tudi za na voščilnice:

Tudi na medenjačke nisem pozabila:

In na koncu, ko po mizi ostanejo ostanki ostankov, vse skupaj skombiniraš v luštne kolaže:

S tem pa čestitkanje še zdaleč ni bilo končano. V šoli sem ob treh priložnostih z učenci izdelovala voščilnice. Prve so za božični bazar, ki sem jih že pokazala. S krompirjem so odtiskovali zvezde, vmes pritisnili kakšno snežinko ter dodali trak in napis. Naredili smo jih skoraj 100:

Učenci enega izmed 6. razredov so želeli ob koncu leta voščiti svojim učiteljem in učiteljicam. Izdelali smo 40 zanimivih voščilnic:

In na koncu še pravljični krožek. Ker smo brali pravljico Medenjaček, sem idejo o voščilnici z medenjačkom prenesla tudi na naše pravljične ustvarjalce. Vsak medenjaček je drugačen, vsaka voščilnica svoj unikat. Teh je nastalo 15:

Takole pa izgleda naš kotiček z novoletno smrečico ter pingvini in voščilnicami, ki smo jih izdelali:

...in še naša "ledena dežela":

Ja, pridni smo bili :)

7 komentarjev:

Nataša pravi ...

Čist čist noro!!!

Helena pravi ...

Pridni ste bili. Verjetno se je kar kadilo :) Ne morem verjeti, da ste/si jih toliko naredili/a.
Super ste in zelo lepe so.

Alenka pravi ...

Kako lepi kupčki čestitk!Pa smrečica in kotiček s pingvini!Pridni ste!!!

Kristina pravi ...

Noro, noro, noro!! Vse so lepe, vsaka po svoje.

Simona pravi ...

Zelo, zelo pridni.

Anonimni pravi ...

kaja, prečudovite voščilnice!
res si bila sto na uro ustvarjalna, pa pohvale na vseh področjih!!!

lp
iris

katarina pravi ...

Urška, pridni so bili otroci. Ustvarili so lepe izdelke. Prav tako pa pohvala gre tudi tebi!