5. okt. 2010

Krasen ustvarjalen dan ...

...je bila ta nedelja. Čeprav ni bila s soncem obsijana, pa je bila vseeno sončna. Smeha polna. Delovna in sproščujoča. Kot so vsa naša srečanja. Kofetkanja jim rečemo, pa čeprav se navadno zavlečejo pozno v noč. Tokrat smo se dobile na dnevnem kofetkanju. Pr' sosed, kakršne bi si vsakdo želel. Kakšno srečo imam, da sem našla te moje kofetarce. Z njimi preživeti 9 ur "kofetkanja" je mala malica, migne, kot bi trenil. Potem pa te doma sprašujejo: ja, kaj hudiča se imate menit 9 ur?????? Saj ne bi razumeli ... me smo si pač podobne, ene sicer malo bolj gobčne, druge malo bolj tiho, spet tretje s poudarjenimi gubami :)))))), četrta pa s kakšno drugo značilnostjo, ki nam polepša dan. Vse pa smo ustvarjalne duše, to je najpomembnejše. V nedeljo smo bile pridne. Že kar nekaj časa nazaj sem si na krasnem Janinem blogu ogledovala tole:
Tako krasen obesek sem enostavno morala znati naredit. In ker je naša Jana oseba, ki ji ni problem nesebično deliti svoje znanje, so v nedeljo nastali tile obeski:
Skrajni levi rožčasti in skrajni desni turkizni sta moja :)
Jana, najnajnajlepša hvala za inštrukcije! Super si ... pa vse kofetarske "punčke" tudi ;)

8 komentarjev:

Goga pravi ...

Lepo si tole napisala in še vse drži, pri sosedi je super, Obesek je blo treba nujno narest, ker je res neki ekstra, Jana nam je to super pokazala, tudi za ment se mamo zmeri dovolj, je včasih 9 ur še premalo :-).
Lepo vas je imet in komi čakam, da se spet dobimo.

Keti pravi ...

Super si tole napisala, punči. Pa še vse je res!

Tiara pravi ...

Zelo zelo lepi obeski.

Vladuška pravi ...

Jana res izdeluje čisto poseben stvari in sem sama velika navdušenka njenih izdelkov. Super ste to ustvarjale. Krasne obeske si naredila.

Jana pravi ...

Res je bil lep dan. :) Upam, da mi obesek uspe tudi zalepiti. LOL Tovarišica pa taka, ja. :)

Špela pravi ...

Šele dons prebrala. Kako si nas fajn opisala, sem se takoj prepoznala :P Drugač pa ja, vesela sem, da sem del kofetkarskih "punčk" :)

Lidija pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Lidija pravi ...

eVO PA SEM VAM FAUŠ ZA NAZAJ, KO STE SE IMELE LEPO UŽIVALE, ČVEKALE IN ............JA DELALA SEVEDA. no pa saj še bodo kofetkanja in delavnice, kimi ne uidejo