2. jun. 2010

Veliko dela, a bolj malo za pokazati

Maj je bil naporen mesec. Predvsem to velja za službeni del, ki se je pogosto potegnil še domov. En projekt se je končal, ko sem dobila druge zadolžitve, pa spet naslednje. Zato je bil domači, prostočasni del ustvarjanja kar malo zapostavljen. Nekako so bili moji dnevi bolj bralni kot ustvarjalni. Kar je bilo tudi super. Ena večjih zadolžitev je bila tudi celostna podoba za letni koncert pevskih zborov naše šole. O računalniškem oblikovanju nimam pojma, priznam, zato še nisem oblikovala svojega loga, pa vizitk, štampiljke (help!!), na roke narediti celostno podobo pa ni problema. Je izziv. In ker sem za detajle, mora vse pasati skupaj, dodelam vse podrobnosti, ki pa terjajo svoj čas. Glavni motiv so bile rože in v tem tonu je bilo vse, od plakatov do scene: plakati, vabilo, koncertni list, zavite bonboniere, celo cvetje, ki smo ga naročili, je moralo biti v pomladnih barvah (barvna lestvica od bež do bordo rdeče) in največje delo, scena.
Plakati:

Vabilo:

Koncertni list:

Bonboniere ali kako uporabiti note kot dekoracijo (pojavljale so se vsepovsod, tudi v rožah):

In scena:

Sem pa se po svoji stari navadi morala še malo igrati. Slogan koncerta je bil Poj z menoj, ki je tudi ena izmed pesmi, ki jo pevci pojejo. Note pesmi sem zalikala na blago in iz blaga in filca naredila broške za ta glavne na koncertu, pianistko in voditeljici. Največ oboževalcev so dobili čisto preprosti uhani Poj z menoj:


Meni je všeč... sveže, pomladno ...

Junij pa se je prav tako začel krasno - s čudovitim obiskom Jureta Seška ob zaključku tekmovanja za bralno značko :)


Zdaj pa upam, da se bo malo umirilo in da pride v naše kraje poletje :)

14 komentarjev:

Škorčica pravi ...

Prav pohvalit moram tole CGP!
Res super izgleda - note v kombinaciji s paleto izbranih barv!
Pa uhančki!

BojaMoja pravi ...

Veš, ti znaš pa "na roke" tako lepo delat, da ne rabiš računalniško narejenih plakatov. Res je, da bi jih lahko natisnili več, vendar to ne odtehta ročnega dela.

Vladuška pravi ...

Jaz se sploh ne strinjam s tvojim naslovom :-) Kajti ogromno si pokazala in polna si inovativnih idej, tako da tiste broške in uhani so zakon. Vsekakor pa ti privoščim malo počitka, si si ga res zaslužila.

Andreja pravi ...

Čudovito, vse je tako lepo - vabila, darilca, scena, super :-))

Renata pravi ...

Se mi zdi, da je tole kar ogromno za pokazat! Všeč mi je, kako se motiv not in rož iz vabila ponovi še na sceni ... res si mislila na vse. Lepo!

Unknown pravi ...

Zelo dobro si izpeljala tale projekt. Vse je tako lepo izdelano, rože, plakati, ...

Helena pravi ...

Uh, po takšnem projektu si res zaslužiš malo počitka. Super je vse, kar si si zamislila in potem izvedla.

Petra Militarev pravi ...

OOOooo Urška, vsaka čast! A veš, da sem,ker te nekaj čas ni bilo na objavah, prav slutila, da se nekaj hudo dobrega pripravlja. Res, kapo dol! Tako za angažma kot za fenomenalen končni celostni izgled.In ne samo scena,letaki, tudi notni uhančki mi niso ušli....:) Upam, da to cenijo tudi tvoji nadrejeni!!! Otrokom si pa itak čudovit zgled!!!Bravo!

DODO pravi ...

Pa ti si čist prfuknjena, kako pa ti razvajaš ljudi okoli sebe. Upam, da se ti vsaj delček povrne, ker si to res zaslužiš.

Goga pravi ...

Norooooooooo,lepo , je že Doris napisala vse in točno tako kot mi je ob videnem šinilo skozi možgane!!!

Urška ti si tako pridna, da si sedaj zaslužiš eno pošteno počitnikovanje,vmes pa tudi kakšno kavo :-).

Mojca pravi ...

vse je krasno in kar strinjam se z BojoMojo - ne, res ne rabiš računalniško narejenih reči - čemu le?

Lidija pravi ...

Sem vedela, da si pridna in da moraš dodelat vse v nulo, ampak tole haloooooo, Verjamem, da komaj čakaš počitnic, pa kavic

katarina pravi ...

Urška, ob vsem tem si zaslužiš kofe pri sosedi;)

McCrafty /Klavdija pravi ...

Krasno, vse v istem stilu, scena se mi pa še posebej dopade....in luštna slika s Krpanom ;)