17. maj 2010

Dobrodošli v Velenkovcu!

Pa se je zgodilo še eno srečanje v Velenju. Lani prvič, letos že drugič. Bilo je luštno, zelo luštno. Predvsem smo si odpočile po vsakodnevnih obvesznostih in se predale tišini. Sliši se kar malo nenavadno za naša srečanja, ampak v nekem smislu je bilo to srečanje eno izmed najbolj tihih doslej. Mogoče zato, ker smo pogrešali Dodo. Mogoče zato, ker nas je bilo manj kot običajno. Mogoče zato, ker smo se učile lepo pisati. Bilo nas je malo, samo nekaj čez 20. Zakaj, ne vemo, ampak je bilo pa vseeno zelo luštno. Intimno, kar tudi paše. Nekako se mi zdi, da je 40 in več udeleženk že kar malo veliko, saj nekaterih nehote še opaziš ne. Tu pa smo se pogovorili z vsakim, spoznali vse nove udeležence srečanja (in foruma), jih ne preveč prestrašili (upam) in se tudi po šolsko posvetili učni uri kaligrafije. Namensko sem izbrala kaligrafijo, ker nas je bilo malo. Lahko sem se posvetila učenju, vsaki malo pomagala in upam, da se jih je vsaj malo prijelo. Nekaj talentov sem že opazila. Vendar je kaligrafija vaja, vaja, vaja. Samo tako se daleč pride :)

Pa seveda nismo samo pisale, čeprav je bil takrat res najbolj mir in tišina. Spet se je miza šibila od dobrot, spet smo jedli, malo pili in se veliko smejali. Pri palčkih malčkih in pri japonskih kroglicah. Še posebej tu. Upam, da šola, kjer smo gostovali, nima kamer, drugače bi še kdo mislil, da smo padle na glavo. No ja :))))
Maček v žaklju je bil tokrat broška. Maloštevilčne, a vsaka po svoje zanimiva. Jaz sem pripravila tole iz blaga in perlic:

Vse skupaj so izgledale takole:

Za udeleženke smo pripravile tudi darilca. Vsaka izmed nas treh organizatork, Nataše, Lidije in mene, smo pripravile po 2 darilci. Moj prispevek je bila glinasta šatulja in kofetarska torbica. Kljub blaznim prizadevanjem Klavdije, da bi dobila obe nagradi, pa sta si jo prislužili Nenika in Baška. Pa spet smeh.

Andreja je vsem trem pripravila poslikane škatle, udeleženke srečanja pa so jih napolnile s čudovitimi izdelki in materialom. Verjamete, da je bilo tudi tu obilo smeha.
Zvezda srečanja pa je bila špehovka. Pa naj to ostane skrivnost. Bi pa prišli in bi izvedeli :)

Super je bilo, jaz bi še... aha, kofetkanje sledi že v torek ... pacientke!

3 komentarji:

B. pravi ...

Hoj!
Se zahvalim še tukaj za super preživeto soboto, mi ni bilo nič žal, da sem se odločila prit pokukat na ta kultni dogodek otočka. :)
Se pa lahko na velko pošpanam, da je tale fina broška zdej pri meni, kar cedite sline, nič ne bo!:)
Hvala ti zanjo, prekrasna je!
Uživaj!
Beti

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Ja, luštno je bilo. :) Lepo ste organizirale in fajn se je bilo kaligrafije učit. Tako v glavi znam vse, :))) samo na papirju malo drugače zgleda.

Aleksandra pravi ...

tkole delovna že dolgo nism bla na srečanju :-)
pa da se še mal pohvalim...sm nardila domačo nalogo...že :-)