14. apr. 2010

Glineni izkupiček

Moj tečaj gline se je končal. Sploh ne vem, kam je šlo 30 ur, ko pa vedno, ko ustvarjam, čas kar leti. Osnove sem dobila, s pomočjo učiteljice Majde sem dodobra spoznala glino in zdaj se je ne bojim več. Peč je druga reč, te se še bojim, a z glino sva se spoprijateljili. Skoraj vsi izdelki so uspeli, tako da za začetnika sem bila več kot uspešna. Tudi učiteljica tako pravi. Da moram nadaljevati in se izpopolnjevati. Bomo videli. Gline je na zalogi, glazur tudi, zato ni ovir za glino. Ugotovila pa sem, da sem človek za majhne stvari, prčkarije, bi rekla učiteljica, kakšne večje sklede mi ne ležijo. Najprej delaš 4 ure, nerodno zalepiš, da listje odpade, potem preveč glaziraš, da vse poči, za piko na i pa se še urežeš za ostri glazuri. Vse to se je zgodilo z največjo posodo, ki sem jo naredila. Žal je počila in kot eksponat bo pospravljena nekje...

To je edini izdelek iz rdeče gline. Ugotovila sem tudi, da so mi najbolj všeč izdelki iz bele gline in nujno glazirani.
Tako sem izdelala dve sovi:

Pa še dve muci:


Lotila sem se izdelave žlice za kuhinjo (kot podstavek za kuhalnico, od katere vedno kaj kaplja). Prva je uspela, druge nisem naredila sama, ampak je učiteljičino darilo (meni najlepša), tretjo pa sem premalo narahlo porisala, pa tudi stoji bolj čudno. A učim se, učim ...

Pa še pladenj, ki je nastal že nekaj časa nazaj. Zdaj je dobil še raku-prevleko:

Barvanje vseh izdelkov je bilo bolj kot ne na pamet, saj barve glazure ne odražajo dejanske barve na končnem izdelku. Zato je bilo nujno narediti tudi barvno lestvico, s pomočjo katere bom točno vedela, kakšna bo barva bele gline po glaziranju.
Zdaj ni ovir za delo...

13 komentarjev:

Klavdija pravi ...

Waaaaaaaaw...kolk so mi pa sovice in muce všeeeeeeč...tud posodice in žlice so lepe in šik, ampak sovice in muuuuuceeee...fantastično ti gre glina od prstov!... ne nehat!

MarikaGabez pravi ...

Sovice in muce so resnično fantastnične.
In všeč mi je ta barvna lestvica.

Marna pravi ...

Čudoviti izdelki!!!!
Meni so tudi mucice naj .. in pa podstavek za kuhalnico s pikicami.

Mojca pravi ...

res - ne nehat. ker tole - mega je. vse. sovice vodijo pol pike pred ostalim. bravo.

Suzy pravi ...

Noro dobro!!! Sovice so mi pa naj,naj...

coprnca pravi ...

ful mi je vse všeč, še posebej mačkice... očitno si morm tud jst privoščit en tečaj gline... ali pa nakita iz porcelana... spet nova tehnika za izživljanje :)

Andreja pravi ...

Čudoviti izdelki iz gline, vse to si naredila, izdelki so videti profesionalno, čestitke učenki :-))

Alenka pravi ...

Super!!!In vse to ti je zlaufal v 30 urah.Res ti gre dobro. Meni so všeč tiste žlice za kuhalnice in sovice!!!1To moraš nadaljevati.

Nataša pravi ...

Videno od blizu, potipano in občudovano. Vse je krasno. Vijolična glazura je pa oh in sploh...

Renata pravi ...

Fantastično! Sovice so mi blazno všeč. In kaj vse si se naučila in ustvarila v 30 urah. Krasno!

Lidija pravi ...

Jao kolk si ti bila pridna, sovice, pa muce, da o podstavkih za kuhle ne govorim, z eno besedo doooobroooooooo

Aleksandra pravi ...

wauuuu, sem rekla par dni nazaj k smo tele izdelke v živo poslinle :-)
ampak men je pa najbol všeč tist krožnik s sivko....pa zvoooončkiiii :-))))))

BojaMoja pravi ...

Vsaka čast! Vsega, kar se lotiš, se lotevaš z veliko žlico! Tako, lepo okrancljano in u nulo dodelano ♥ ♥ ♥