3. mar. 2010

Po kavi diši ...

Če bi jih napolnili s kavo, bi res dišalo, tako pa si jo moramo žal le predstavljati... MMM, bi zdaj pasala ena dobra kavica :)
Sedem (pravljičnih) kofetarc je nastalo, mala za tu, malo za tam :)


Pa še posamezne:







24 komentarjev:

zvegi pravi ...

Kako super so! Vauuu! Jaz si kar predstavljam kako diši po kavi :D Res super!!

MarikaGabez pravi ...

Ena je lepša od druge.

Tanja pravi ...

KAve sicer ne pije, pa mi je vseeno zadišalo po prijetni aromi kave. Res enkratno izdelano! O ideji pa ni za govorit ;-)

Helena pravi ...

Oooo, si me spomnila, da je čas za kapučino :)
Krasne torbice!

BojaMoja pravi ...

čudovitke :))

Amikadeja pravi ...

Pravzaprav ne bom napisala nič novega...ampak vseeno moram povedati, da so tudi meni čudovite! Čeprav ne dišijo po kavi ;-)

Nataša pravi ...

Prekrasne so!

Alenka pravi ...

Kako so lepe!!!Kakšno lepo blago si skombinirala.Takoj bi se zagrebla za kakšno.:):)

Urškin Raj pravi ...

piši in vprašaj :))

Vladuška pravi ...

Super, ni kaj. Res ti gredo od rok te torbice, paša za oči.

Nataša pravi ...

Vau, čudovite! Nikakor se ne morem odločit, katera mi je najlepša.

K pravi ...

Lepe so. Vse skupaj in vsaka posebej.

Goga pravi ...

Lepe in uporabne,nemogoče se jim je upreti :)).

Biljana pravi ...

Nisem kofetkarca, ma s temi torbicami bi me zlahka prepričala,da obožujem kavico:)

Špela pravi ...

Pa je res zadišalo po kavi, čeprav je ne pijem :) Krasne so!

Teja pravi ...

Čudovite so. Pa tako luštne kombinacije barv.
Tudi če ne bi pila kave, bi se zaradi njih splačalo postati kofetarica:-)))

Renata pravi ...

Tale kofetek je pravi zadetek :-) Prekrasne so mi vse po vrsti. Super ideja in enkratno izdelano!

Tiara pravi ...

Noro lepe so in lahko si kar predstavljam dobro kavico, ki paše zraven.

Unknown pravi ...

Lepe so. Lepe. Do sem dišijo :)

Maja pravi ...

Kaksne lusne kombinacije blaga si nasla! Ena je lepsa od druge! Le kje nakupujes blago?

Mojca pravi ...

res so pravljične... kar ne vem, katera mi bolj diši, čeravno mi ni za kavo... šalčke so pa krasne.

Urškin Raj pravi ...

maja, blago kupujem vsepovsod, papillon, markiz v celju, pa svet metraže in kilometer v ljubljani :) ter zadnjič tudi ikea, a to blago še ni bilo uporabljeno :)

Tina pravi ...

Prekrasne, popolnoma čudovite. Izjemna si pri izbiri barv!

McCrafty /Klavdija pravi ...

Ja res diši....krasne so !