22. mar. 2010

Pisana paleta voščilnic

Že dolgo nisem delala voščilnic. Pravzaprav sem jih delala, ampak le za posebne priložnosti oziroma posebne ljudi. Tokrat sem jih naredila nekaj na zalogo, ko pride kdo in pravi - a imaš kakšno voščilnico??? Rabim čez...5 sekund :)
S kolaži me je okužila Nataša. Zdaj bo vse kolažasto. Tako preprosto je: ena slika in na njej vse, kar hočeš pikazati. Meni so všeč :)

Pa lep začetek tedna želim!

7 komentarjev:

katka pravi ...

Res pisana druščina prav prikupnih čestitk/voščilnic. ;)
Lepo!!

Nataša pravi ...

Lepe lepe! Zalog pa tudi meni že nekaj časa primanjkuje :) Pridna!

Špela pravi ...

Vse so super! Maš prav, zaloga mora bit :)

Alenka pravi ...

Luštne čestitke in takole na kupu je prav luštno videti tole zbirko:)

Mojca pravi ...

najprej sem zinila - a? kaj pa je to delala? deluje kot slika... od daleč. krasne so, vsaka zase zelo posebna. idej ti res ne zmanjka in kapo dol pred tvojo domišljijo. zbirka pa res - pisana in za vse, ki voščilnico potrebujejo... pred petimi sekundami :))

Aleksandra pravi ...

res so vse lepe, ampak ta prva z metuljčkom mi je pa tko kjutiiii :-)=))))

Goga pravi ...

Lepo in nikakor ne slaba ideja o voščilnicah na zalogo, sam kaj ko vedno primanjkuje časa :)).