25. feb. 2010

Pri sosedi je lepo

Skoraj vsak mesec se dobimo pri "sosedi" in se mamo fajn. Deset kokošk na kupu, gora ustvarjalnega materiala in dobra volja, kaj še češ lepšega?? Zadnje čase so kofetkanja pri sosedi vedno zelo produktivna in današnji pridelek je pridelek kofetkanja pri sosedi - nekaj transferjev in nekaj drugih reči:






Kmalu se spet dobimo, jupi :)))

17 komentarjev:

Helena pravi ...

Tako so mi všeč, da težko izberem mojo favoritko :) Naredila si čudovite obeske!

tina pravi ...

ta druga zgleda ko kandinsky..lepa!

Marna pravi ...

Zelo lepo! Zadnja je mmmm

Jana pravi ...

Jaz se ravno s produktivnostjo ne morem pohvalit, so pa zato tvoje ogrlice zelo lepe.

Unknown pravi ...

Ste pridne.

Unknown pravi ...

Preprosto čudovito. Sploh se ne morem odločit, katera mi je bolj všeč.

Mojca pravi ...

zanimive sosede - čisto izven norm:))

lepe stvari si naredila.

Teja pravi ...

to je pa fajn, da imaš tako sosedo!
zelo lepo ste ustvarjale, sploh drugi in zadnji transfer sta mi všeč.

Andreja pravi ...

Vse so zelo zelo lepe :-))

Alenka pravi ...

Kako lepi produkti kofetkanja.Super!!!!

Maja pravi ...

Kar malo fouš, ker jaz bi imela tudi tako sosedo;) Izdelki pa eden lepši od drugega!

Vladuška pravi ...

Uf, krasne so. Sploh pa prvi dve in pa ta zadnja so mi še posebej všeč. Temu pa se reče ustvarjalni popoldan.

Goga pravi ...

Mašina si pridna,vse je že sestavljeno in poslikano,moje pa še vse v škatli :((.Bo treba enkrat pri sosedi tud kakšno stvar sestavit ,da bom lahko hitreje pokazala.

Jupi zmer bolj se približuje nov kofetkanje ,tokrat bo soseda druga :)).

Renata pravi ...

Dobro ve tole kofetkate, ni kaj :-) Sicer si pa že dokazala, da transferje obvladaš u nulo. Prva dva sta mi blazno všeč.

Tiara pravi ...

;) super, da so obiski pri sosedi tako produktivni, saj so nastali res sami lepi transferčki.

BojaMoja pravi ...

:))) pridna soseda

Špela pravi ...

Mašinca kakšne lepe verižice si scoprala ;) Se pa strinjam, res je luštno pri sosedi. In že nestrpno čakam novo kofetkanje :)