4. feb. 2010

Gospodična Mična in škratov snežak

Včeraj sem obljubila še nekaj glinastega. Tisto, kar je danes oživelo, dobilo oči, nos in usta. To je mici micena gospodična Mična in malo večji, a še vedno mali škratov snežak. Še posebej slednji mi je zelo ljub, a mislim, da bom ostala kar pri abstrakciji - mi bolj leži :))


P.S. - Lidočka, vidiš, TA škrat mi pomaga pri delu :))))

9 komentarjev:

Alenka pravi ...

Kako zelo simpatična pomočnika imaš:):)

Goga pravi ...

Kok sta luštna,saj ni čudno, da ti vse tako rata, ko imaš pa tako luštne pomočnike ;)).

MarikaGabez pravi ...

Prava cortka.Mjahna, pa vendar velika pomočnika.

Helena pravi ...

Iiii, sta kjuti. A zato ti gre vse tako od rok?

Tiara pravi ...

Lepi škratek in simpatična gospodična sta pa res taprava pomočnika.

Maja pravi ...

Sipatična, zelo simpatična...

Lidija pravi ...

hahahah sem vedla, da sama ne bi zmogla, bravo škratek, pa tudi mična gospodična ni od muh.

Suzy pravi ...

Ha, smo vedeli, da imaš pomočnike. Pa kako škodoželjno se tale škratek smeji :) Le zakaj?

BojaMoja pravi ...

kok cart škrat :)