3. feb. 2010

Glinasta zgodba se nadaljuje

Že kar nekaj časa hodim na tečaj gline. Še malo, pa ga bo v bistvu konec :(
Moji čisto prvi izdelki so bili zvončki, potem pa je bilo na naslednjo peko potrebno kar malo počakati. Pri glini pač ni tako, da bi bili izdelki kmalu gotovi. Veselje ob drugi peki je bilo zato toliko večje. Predstavljam tako moje prve testne izdelke, preizkušanje tehnik in preizkušanje barvanja ter glaziranja. Vse to sem opravila sama, pod budnim očesom moje učiteljice seveda. Izdelki niso veliki, ampak je veliko malenkosti, verjamem pa, da bom sčasoma prešla tudi na večje izdelke. Idej je veliko ... samo toplejše dni v mojem cimru za groba dela bo treba priklicati. Zdaj je tam prav pošteno mrzlo. Ko gledam izdelke moje učiteljice, ki dela tudi raku tehniko, se mi kar zvrti pred očmi. Toliko tehnik, toliko znanja, kakšni izdelki! Noro :))
Sama sem se najprej preizkusila v beli glini. Meni je najlepša. Nekaj izdelkov pokažem danes, nekaj pa jih moram še dokončati in še pridejo na vrsto.
Najprej krožnik, ki je razpokal, saj sva po pomoti vzeli glino za raku tehniko. A že zdaj je krasen.

Nato nekaj odtisnjenega in vijola:

Sledi moja najljubša sklečka, čisto bela, a prav zato meni zelo zelo lepa:

Sledi nekaj "šatuljic" - učenje sestavljanja posod s tehniko kačic na tri različne načine:

Pa spet nekaj eksperimentiranja s skledicami:

Pa še dve ploščici, ki bosta nekoč prilepljeni na leseno širšo osnovo:

In na koncu še dve zaljubljeni ribi, ki nastaneta, ko se ti zvončki ponesrečijo :)))

Se nadaljuje :))

11 komentarjev:

Klavdija pravi ...

Krasni izdelki, dobro da si se odločila za glino...očitno imaš roko za to. Bravo! Pa vse pohvale tud tvoji učiteljici:D

Tina pravi ...

Joj, srečka. Koliko si se naučila na tečaju. Vsi izdelki so izjemni, kot bi jih naredila že malo morje. To bi pa tudi jaz kdaj rada znala.

Alenka pravi ...

Halooooo, kok ti je vse dobro uspelo!!!!!!Krožnički, pa sklečke, oh kolk je lepo!!!!Blagor se tebi, vse ti rata:):):)

Goga pravi ...

Brez besed,sam gledam !!!!!!!!!!
Čudovito :)).

Barbi pravi ...

Vau, kakšni dobri izdelki. Še posebej šatulje so mi padle v oči ... in to je šele začetek. Vau.

Tanja pravi ...

Super lepe izdelke si naredila. Tudi jaz sem se že poizkusila v obdelavi gline, in mi je bilo noro všeč. Bo potrebno spet malo gnesti.

Bodi lepo, Tanja

Anonimni pravi ...

Čudoviti izdelki! Skledica z zelenimi listki je meni najlepša. Katera učiteljica te pa uči - če ni skrivnost?
Lp, grejana

Papirolina pravi ...

faca, ti ap res vse znaš :)

DODO pravi ...

Bravo, zdaj pa boš imela še eno omaro polno materiala. Ampak je vredno, je tako lepo mečkat

Lidija pravi ...

ostajam brez besed, kaj si vse naredila, mi prosim poveš kje so pa tvoji škratki, ki ti pomagajo? Haloooo, sem pa važna v mojem cimru ima častno mesto en prelep zvonček.....

BojaMoja pravi ...

Super, da si se vrgla tudi v glino.
Sploh so mi všeč skledčke :)