15. feb. 2010

Bilo je eno fajn srečanje

Tokrat v Litiji. Srečale smo se na megleno višinskih pripravah na pravljično beli lokaciji bogu za hrbtom nad Litijo. Že sonček je nakazoval, da bo dan lep, poln smeha, klepeta, vzhihov občudovanja in tudi ustvarjanja ... in prav tak dan je tudi bil. Bile smo pridne, puncam sem pokazala foto transfer in nastalo je obeskov za celo trgovino. Nekatere so štrikale, druge počele kaj drugega, skratka bilo je fajn. Upamo na skorajšnjo ponovitev :)
Za organizatorki Lili in Aliko sem pripravila darilci:

Za vsako glineno posodico in broško, zapakirano v lični škatlici:


Tokrat sem sodelovala tudi pri mačku v žaklju in v škatlico sem dala nekaj bonbončkov, broško in malo mično gospodično - vse v stilu Valentinovega, ki je bil tema mačka:


Predala pa sem tudi kofetarco za kofetarco:))))

Kdaj bo naslednje srečanje????

6 komentarjev:

Tiara pravi ...

Lepe škatlice in njihova vsebina. Glineni izdelki so uau... Kofetkarca je pa svetovna.

Goga pravi ...

Lepa škatlica,posodica in kofetarca vse je moooooooooooojeeeeeeeee ;)))).
Urša hvala ti :)).

Andreja pravi ...

Vse je enkratno in fenomenalno iz tvojih rok :-))

Lidija pravi ...

Vse videla v živo, takrat je še bolj nobel

Špela pravi ...

Nč nisem delala, pa vse zamudila :( Aja, kšeftala sem vmes...LOL Super kofetkarca, pa broškice, pa vse glineno, pa sploh vse kar se lotiš fajn rata. Tud ribice so super, čeprav pravš, da so iz ponesrečenih zvončkov :))

BojaMoja pravi ...

:) še tukaj hvala za čudovit valentinčkov maček :))