25. jan. 2010

Vesela sem...

...kajti moje sovice

bodo po novem nosile tudi tole oznako:

Jupi!!!

18 komentarjev:

Andreja pravi ...

Čestitke, sicer so pa zares zares zelo zelo lepe :-))

Ninsi pravi ...

super!:)

Helena pravi ...

ČESTITAM!! Veselim s s tabo!

Alenka pravi ...

Čestitke za tak uspeh!Sem prav vesela zate in tvoje sovice!

Mojca pravi ...

bravo, čestitam:) zaslužiš si ti, zaslužijo si sovice:)

Papirolina pravi ...

faca!

iskrene čestitke, ti in tvoje sovice si zelo zaslužijo!

Tiara pravi ...

Bravo, za tvoje sovice, ki si res zaslužijo vse pohvale.

Renata pravi ...

Super! Sovice so pa itak carske.

Vladuška pravi ...

Bravo in čestitke tudi iz moje strani.

Unknown pravi ...

Še enkrat čestitam! Zaslužite si. Tako sovice, kot ti :)

Unknown pravi ...

Še enkrat čestitam! Zaslužite si. Tako sovice, kot ti :)

Jana pravi ...

Super! Čestitke!

Marna pravi ...

Čestitkeee!

Maja pravi ...

Iskrene čestitke! Sovice so pa res zakon ;)

Maja pravi ...

Čestitke! Res dosežek!

Lidija pravi ...

Vau, super čestitaaaaaam

Anonimni pravi ...

tudi jaz ti še enkrat čestitam!
res si zaslužiš!!!!!

lp
iris

irskamojca pravi ...

bravo! čestitam!