3. jan. 2010

Sončen začetek leta vam želim ...

Pozdravljeni v letu 2010! Pozdravljeni v drugem letu mojega bloga. Nekje vmes se je zgodila 1. obletnica, a nekako pretekli dnevi niso bili računalniško obarvani. Bolj praznično-filmski so bili. Zato pa je tu prva letošnja objava. In ker je bil današnji dan pravšnji za sončno objavo, začenjam s sončkom tudi sama. Nekaj dragih blogerk mi je podarilo tole nagradico:

Zahvaljujem se vsem in vam želim veliko sonca v novem letu, naj bodo vaši blogi vedno tako bogati, vedno najdite čas zase in za ustvarjanje. Tako bomo vsi zadovoljni in svet bo lepši.
Ker pa pravila igrice pravijo, da moraš podeliti nagrado naprej 12 naj blogerkam, pa poskusimo :)
Nataša
Neža
Vladuška
Anja
Maja
Jana
Petra
Tina
Doris
Mojca
Lidija
Maja

Hvala, ker ste! Tudi z vami sem bogatejša!

6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Hvala, da si mi na blogu namignila za nagradico, sem nekako prešpricala to objavo. Sem pa se zato toliko bolj zapišila v avto :-) Nagrada je bila zame že to, da sem ti bila inspiracija in sedaj še ta sončna nagrada. Hvala res. Tokrat sem jo dobila s toliko strani, da sem res pošteno ponosna :-)

Maja pravi ...

Hvala za nagradico!

Jana pravi ...

Hvala za polepšanje jutra, zaradi podeljene nagrade. :)

Vse dobro v letu 2010 in še na veliko kufetkov. :)

Maja pravi ...

Hvala Urška :) Pa imam še en dan polepšan. In hvala tudi tebi, da deliš z nami svoje ustvarjanje in nas s tem bogatiš.

Petra Militarev pravi ...

Urška, hvala za nagrado!Tudi meni si polepšala dan:)

DODO pravi ...

Pozna kot vedno, ampak z veseljem sprejmem sončno nagrado.
Tudi, če si si stil sposodla, je kar precej tvojega v čestitki.