24. jan. 2010

Saj ni res, pa je

Že dolgo opazujem bunkaste šale, ki jih ostale blogerke, predvsem pa otočanke, množično pridelujejo. Jaz pa pletem ne. V bistvu sem včasih, no ja, naredila sem cel šal. Enega. Ker jaz pač pletem ne. Ma ni treba veliko, da se spet lotim česa novega. Sestri Tini je Mravljica prijazno spletla grelčke za zapestja (wristwarmer),
"Pa veš, da so neckwarmerji tud???"
In tako ne bodi len grem jaz, ki ne pletem in me tudi krasna bunkasta volna ni premamila, plest. Pa dobro, da je bil samo neckwarmer, ki je nekakšen kratek šal, ovratnik, ker je šlo prepočasi. To ni ravno zame. No, mogoče čez 10 let pa res še kaj naredim.
To je to:

Gumbe sem izdelala sama iz fimo mase in tu , neoblečeno, zgleda prav čudno. V pripadajoči barvi je tudi broška:

Komplet (manjkajo sicer wristwarmerji by Mravljica):

Tina je imela nalogo obleči vse in se pokazati. Ma malo bolj barvno usklajeno majico bi pa že lahko izbrala ;)

Ko pa sem imela v roki filc za broško, sem naredila še dve, ki krasno popestrita črno majico:

Zdaj pa delam še eno stvar, ki je nikooooli ni - vezem. Jao :))

10 komentarjev:

Nataša pravi ...

Hvala tebi in sestrici, da so se tudi modri grelčki ovekovečili - so šli zdoma še topli s pletilk, tako da jih niti nisem uspela pofotkat. Me veseli, da so Tini všeč, tvoje zadevice za zraven so pa - kot vedno - superca!

Helena pravi ...

Tile naši blogi so zelo nalezljivi :) Kar je seveda dobro. Ena nekaj začne, druga se loti ...
Super ti je uspelo.
Ah, majica je že morala biti takšna, da so tvoji izdelki bolj izstopali :)

Vladuška pravi ...

Svašta, torej bi lahko rekli vrato-grelček, ha ha. Ampak sploh ne zgleda slabo. V bistvu se mi zdi zelo prikladna zadeva za pod kakšno jakno, ker so mi šali velikokrat preveč. In ti si prava mojstrica v sprobavanju novega.

Goga pravi ...

Tole si pa lepo napletla,vratogrelčke sem si že ogledovala po tujih blogih in sedaj si ga spletla ti, ne dvomim,da bo v kratkem še kje nastal kakšen.
Broškice so pa tok luštne.

Tina pravi ...

Zelo so mi všeč tvoje broške. Sploh zadnji dve, si kar mislim, kako bi jih jaz dala na voščilnico.

Unknown pravi ...

Česa pa ti ne znaš?
Čeprav ne pleteš, si naredil dober šalček. Pa Mravljica je tudi pridna. Da ne govorim o broškah.:)

tina pravi ...

Oboje je super - in zelo zelo priročno! Hvala obema! PS: Zbrala si pa sliko, ko se najgrš držim :P

Alenka pravi ...

Kako si vsestranska!Zelo lep vratogrelček.Pohvale Mravljici.Ampak tvoje broške so pa najlepše!

Mojca pravi ...

grloforček:) luštne kombinacije.

Anonimni pravi ...

krasne broške, super ideja, še bolj super izvedba !!!!
lp
iris