18. dec. 2009

Moj cimr za groba dela

Ustvarjam vsepovsod. Največ pa v najini sobi. Imam svojo mizo, okoli, zlasti pa spodaj (da so malo skrite) pa je zloženih ogromno škatl. Pri takšnem majhnem prostoru je potrebno organizirat stvari. Do pičice natančno. Kadar ustvarjam zgoraj, to izgleda nekako takole:

Na žalost ali na srečo moram sestavine vedno pospraviti nazaj, saj je potrebno nekje tudi spat.
Dolgo sem razmišljala, da bi si v kleti uredila delovno sobo. Za groba dela. Da se čisto ne odcepim od civilizacije. Spodaj je namreč soba, polna krame, včasih je bil tam celo premog. Niso se pustili močno prepričevati, zato so pred 14 dnevi stekla prva dela. Na koncu se je izkazalo, da je cimr za groba dela povsem neprimerno ime, saj je sobica ratala preveč prijetna, da bi jo imenovala cimr za groba dela.
Najprej so drugi odtranili iz sobe odvečne zadeve - eno omaro, nekaj klumpa, še nekaj klumpa, pa kolesa. Potem sem očistila sobo in jo prebelila. Da bi postala prijeten prostor, kamor se bom rada vračala, je bilo "potrebno" poslikati edino prosto steno:

Nastalo je pravo pravljično mestece, s taburejem in malo mizico, kjer si gostje lahko odpočijejo.
Tudi miško imam:

Iz podstrešja smo prinesli staro mizo ter jo oblepili z linolejem, saj je bila površina mize zelo grda. Z linolejem pa je postala čisto drugačna. Slikarije seveda ne smejo manjkati tudi nad mizo - na plutovinasti tabli, enako tudi na predelanih lončkih za pisala:



Da pa mi ne bi bilo mrzlo v tazadnjo, prav tako pa ne mojim gostom, je bilo potrebno iz ostankov blaga sešiti blazine:


Da je na njih zašit približno isti vzorec kot je na steni, mi ni potrebno preveč razlagati, ane?
Brez blazinic pa seveda ne smeta ostati tudi naša mačkon Zoro in od jutri novi član gospodinjstva, kužon Deep:

Seveda iz sobe vse nismo mogli odstraniti. Ko sem prišla v sobo, me je blazno motila stara omara, ki je bila naložena z vsemi mogočimi stvarmi. Zato sem vzela kos blaga, ustvarila navidezno zaveso, jo malo porisala, pa je izgled mnogo bolj všečen:

Takole, to je moj cimr za groba dela. Papir ostaja v zgornjem nadstropju, sem pa se seli vse ustvarjanje, ki:
a) rabi veliko prostora: šivanje, barvanje z akrilnimi barvami
b) se praši oz. je lahko umazano: brušenje, žaganje, fimanje, dasanje, embossing, glina
Meni je všeč. Narejeno brez stroškov s stvarmi, ki so bile doma.
Si pa sploh ne upam pomislit, kako bom kombinirala stvari (in komplicirala) v nekoč (upajmo) "pravi" hiši. Jaaaa, komaj čakam :)))))

12 komentarjev:

DODO pravi ...

Opa, to pa je cel projekt. Ne sekiraj se za hišo. Ponavadi se z velikostjo prostora zahteve in želje začnejo zmanjševat na normalno raven oz. uresničevanje želj razporediš na daljši termin.

Alenka pravi ...

Wow kako luštno sobico imaš, sem ti prav fouš:):)

Biljana pravi ...

Super urejeno:) Jaz sem ravno včeraj začela pospravljati svojo "delovno" mizo, ker mi gre na živce:) Bo trajalo nekaj časa preden se odločim kaj mi je in kaj mi ni všeč:)

Vladuška pravi ...

vau, cela delaovna akcija. In odlično si to postorila s to poslikano steno, pregrinjalo preko omare, blazine za stole. Super.

Barbi pravi ...

Kako je klet postala idilična sobica za ustvarjanje ... bi moral biti naslov. :) Super prenova. Stena mi je še posebej všeč. :)

Marna pravi ...

Madonca, kako pa to dobro izgleda!!!
Super si rešila vse "probleme" in si napravila prijeten prostor za ustvarjanje.
Bravo!

Nataša pravi ...

Videla v živo, občudovala v živo, se že veselim delavničic :)

Suzy pravi ...

Kako lepo ustvarjalno sobo si si urihtala. Zdaj bo še več lepot prihajalo izpod tvojih rok :) Čestitam.

Sonja pravi ...

Čudovita, res tvoja sobica.. res si si lepo uredila in verjamem, da je v takem super ustvarjat :)
Ja ne vem, če bi hotela še kje drugje delat, kot tule :)

Ninsi pravi ...

wouu, supercaaa:))))

vem, kako je fajn, če imaš svojo "šok" sobo:))))jeeee...:))

Jana pravi ...

Superca ste predelali klet. tu bo sedaj kar vrelo ustvarjalnih idej. :)

Nataša pravi ...

Oooo, super prostorček si si uredila!
Jaz si tudi enkrat želim čisto svojo sobico za ustvarjanje, ker je v sedanjem kotičku vse preveč nakopičeno in se prav težko znajdem v njem.