11. okt. 2009

Žanu in njegovim v Semič

... je odpotoval ta paketek. Moja prijateljica in sošolka s faksa je drugič rodila že konec avgusta. A ker je bilo toliko stvari za postoriti, bodo novorojenec Žan in njegovi dobili ta paketek šele ta teden. Ma po drugi strani so bili itak tako zelo zaposleni, da je bolje, če paketek nekoliko zamuja. Jah, vem, sami izgovori, lepo pa ni :( Žana še nisem videla, zato je ta skromni paketek le ta, ki bo potoval po pošti, kasneje pa še kaj več.
Najprej seveda nekaj za Žana. Četitka, dva slinčka, ki sem ju naredila jaz in prvič uporabila foto transfer in copatki, ki jih je prijazno sešila Lidija.

Še sama slinčka, ki sta mi kar vredu uspela za prvič:

Pozabila nisem niti na sestrico Zalo, ki je praznovala v septembru:

Za mami in atija dodam še nekaj sladkega, nato pa lahko ta paketek odide na pot:

Veliko veselja in zdravja, vam želim, pa da se kmalu vidimo!

4 komentarji:

PopiKoki pravi ...

Obvladaš! Slinčka sta perfektna :)

Alenka pravi ...

Kako bogat paketak, pa na vsakega si pomislila:)Slinčka sta perfektna, copatki cort in ostalo super.

Špela pravi ...

Se je splačalo, da malo zamujaš in si si zato res vzela čas, da razveseliš vsakega od njih. Super darilo!

Urškin Raj pravi ...

Sem zdejle zvedla, da je pobarvanka the best in da je Zala čisto navdušena nad njo :)kak fajn :)Žan pa je sam zagodu v telefon ;)