5. okt. 2009

München in Salzburg, da o Oktoberfestu sploh ne govorimo

...je naslov albuma, ki ga je dobila sestra Tina. Ker vsi dobijo kakšen album, ona pa nobeeeeeenega. Ker smo pred 14 dnevi bili skupaj za vikend v Münchnu in Salzburgu, je bila priložost za izdelavo albuma tu. Oblika kozarca ni izrezana z nestiji ali kako drugače, ampak na roke. Ene 15krat. Aha. Sej vem. Odločila sem se, da naredim scrapbook album brez scrapbook papirjev. Ker sem jih ravno prejšnji dan pospravila. Zato v tem albumu ni niti enega scrapbook papirja, samo enobarvni iz Mullerja. Da dokažem, da se tudi brez papirjev, samo z dobro idejo, da narediti fini album. Dodaš nekaj dodatkov in to je to. Lepenka je polepljena s črno-belimi fotografijami, ki jih je posnele Tina, sprintanimi na a4 format in prilepljenimi nanjo. čez sem prilepila ostale manjše fotografije. Je bilo enega rezanja, ampak končni rezultat pa je prav posrečen. Meni je všeč, Tini pa tudi.













Zdej bo pa nekaj časa mir s temi albumi :)

12 komentarjev:

Nataša pravi ...

Sehr schön ;)

Vladuška pravi ...

Super ideja s to obliko albuma. Platnica mi je zelo všeč in dobro dodelana s tisto 'peno' na kozarcu. Ja, marsikaj se da z navadnim papirjem in dodatki. Tudi jaz zelo malo uporabljam scrapbook papir, kakor tudi štampiljke s podobami. Uživam, če lahko čim več dodatkov naredim sama.

Tiara pravi ...

Oblika tegale albuma je pa taprava in vse ostalo si dober zrihtala.

PopiKoki pravi ...

Tole je pa...... za dol past! Noro!

Sonja pravi ...

Noro dobro :) Videla, pretipala, prelistala.. wauuu :)
Kdor zna, pač zna :) tudi brez posebnih papirjev, samo s polno glavo idej, ki jih tebi res ne zmanjka.

Alenka pravi ...

Tole je pa mega album. ful dobro speljano- bravo!!!!!

Maja pravi ...

Dobra ideja, še boljša izvedba!

Goga pravi ...

Super si zrihtala,itak te imam že neki časa na sumu,da znaš čarat:)))),to se pravi iz malo ,velik narest.Važna je ideja,pol pa že nekako gre in ti to dokazuješ.

Suzy pravi ...

Tudi meni je všeč :)

Saj scrapbook papir ni vedno nujen :) Pri tebi pa sploh ne :)

tina pravi ...

res lepo.hvala ful!

Nataša pravi ...

Super album si sestavila!

Lidija pravi ...

Zelo lepo