20. okt. 2009

Malo odštekano

Kaj narediš, ko ti ostanejo koščki filca, za črno-belo bluzo pa ni doma kompleta nakita? Ki ni čisto klasičen, da malo izstopa?
Tole:

Pa še na živem modelu:

Malo me spet mika nakitkanje :)

11 komentarjev:

PopiKoki pravi ...

Fajn ideja, zgleda res dobro v kombinaciji s srajčko!

Tiara pravi ...

Zelo zabaven nakit, pa še zelo lepo zgleda.

Alenka pravi ...

Super zgleda, v kompletu s srajčko pa mega!!!

Suzy pravi ...

Tudi odštekane ideje ti uspe spravit v življenje :) In to s takimi dobrimi rezultati.

Goga pravi ...

Sem že mislila,da je tud tebe zagrabla fimomanija,sam ne ti si zvesta tekstilu:)))))).Super ideja in izvedba!!!

Aleksandra pravi ...

kaj bi mi oziroma ti brez domišljija ;-)

BojaMoja pravi ...

Zanimivo ... ti si itak mojstrica v kreativnem porabljanju ostankov :)

Sonja pravi ...

Super ogrlica je. Na tak način smo lani na Luninem festivalu delali zapestnice :)

Tina pravi ...

O, to mi je pa zelo zanimiva ideja za zimski nakit. Zelo lepa mi je!

Sanza pravi ...

kar je belo-sivo-črno mi je itak zelo, zelo všeč, če pa je nakit še ekstra posebnih izvedb, pa toliko bolj. Krasen kos.

katarina pravi ...

Odlično:)