2. sep. 2009

Pisan kupček vabil

Tašča me je prosila, da po "muštru" njene rojstnodnevne čestitke naredim še vabila. Z manj dodatki, je rekla. Ma ja, si pač ne morem pomagat. Tako je nastal pisan kupček vabil, vsako malo drugačno, a v osnovi je postavitev elementov ista. Bilo jih je ravno toliko, da sem lahko porabila domače zaloge in ni bilo treba kupovat, hkrati pa se nisem preveč ponavljala.
Ena "resna" fotka:

Pa še ena gasilska:

9 komentarjev:

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Pisana druščina. :) Zelo lepo si jih spedenala. :)

Suzy pravi ...

Zelo zanimivo. Mi je zelo všeč, da so hkrati enotne, poleg tega pa vsaka drugačna.

Anonimni pravi ...

Vsako po svoje je čudovito! Enako in hkrati drugačno...
Super:)

Nataša pravi ...

Olala, dobro ti gre porabljanje zalog! Pa vsa so taka lepa lepa!

Helena pravi ...

Iiii, kako pisan šopek vabil. Lepe!

PopiKoki pravi ...

Ah, prekrasno :)

BojaMoja pravi ...

Lepo, lepo ... prima ideja za uporabo vseh prima rožic, ki čakajo na usmiljenje :)))

MA-MI pravi ...

Tudi meni je všeč tale različnost v enakosti ali enakost v različnosti ... vsaka je po svoje pisano lepa!

Nataša pravi ...

Iiii, krasna vabila!