30. mar. 2009

Spet dve dojenčkasti :)

Zadnje čase se mi dozdeva, da delam samo še dojenčkaste voščilnice. Pa mi ne gre tako dobro. Pač dojenlkat stil ni ravno moj stil - vedno bi rada dodala malo rjave, a verjetno dojenčki niso kakšni blazni ljubitelji rjave :)) No, tokrat se mi zdi, da mi je kar uspelo, sta mi obe voščilnici prav všeč - če bosta pa dojenčkom, bosta pa mamici povedali.
Prva dojenčkasta je (KONČNO) za Kiarinega Roka, ma je trajalo obupno dolgo, da sem naredila tole čestitke, ampak v življenju je par dni malo, s tem se tolažim:


Druga voščilnica mi je pa še bolj všeč - to je voščilnica za 1. rojstni dan prijateljičinega Andrejčka:

Notranjost:

Detajl:

In še skupaj s kuverto:

12 komentarjev:

Alenka pravi ...

Kako sta luštni obe čestitki. Samo ti je pa najbrž res težko, ko pa ti delaš v precej drugačnem stilu. Ti dve sta bolj čistih ,živahnih barv in sta prav primerni za otroke.

Suzy pravi ...

Meni pa je tista za roka bolj všeč. Pa nič ni videt, da ti te barve ne ležijo.

Na mojem blogu te nekaj čaka.

Unknown pravi ...

Tudi dojenčkaste znaš zelo lepo izdelati, obe sta luštni!

Špela pravi ...

Jaz mislim, da ti tudi dojenčkaste grejo. Sta prav lušni.

MarikaGabez pravi ...

Meni je tudi tista prva bolj všeč.

In tile dve dojenčkasti prav nič ne kažeta na to, da ti ne bi šlo od rok. Je pa včasih prav zanimivo (vsaj pri meni), da je veliko lažje delati za nekoga, ki ga vsaj malček poznaš.

Sonja pravi ...

Obe čestitki sta čisto korektno narejeni, lepi.. vendar mi tako čudno delujejo na tvojem blogu :) Tukaj pričakujem rjavo rdeče reči, ki so mi tako všeč, da bi kar vse imela :))))) Pa čeprav jih nimam kam dat :)

Marija - Marička pravi ...

Čudoviti čestitki!
Na tvojem blogu res zgleda pričakujemo mojstrovine v rjavo-rdečih tonih... nič pa ne škodi, če je kdaj kakšen izdelek bolj "udarnih" barv - ti tudi te barve ležijo.

Vladka pravi ...

Lušne voščilnice Kaja! :)

Maja pravi ...

Meni sta pa obe zelo všeč. Sploh rožice so mi fantastične ... bom idejo gotovo kdaj kje uporabila.

Maja pravi ...

Meni pa je padla v oči tale za Andrejčka, ker je TAKO drugačna in TAKO pisana in živahna, kot se za enoletnika spodobi!

david santos pravi ...

Fantastic stamps!!! Very cool!!! Happy day!!!

dekca pravi ...

Fletni obe!!