10. jan. 2009

Mini knjigomanija

Včasih sem bila kar manjši knjižni molj. Pred »odkritjem« ustvarjanja. Zdaj uspešno, včasih pa malo manj uspešno krmarim med ljubeznijo do knjig in ustvarjanja. Mini knjigice sem odkrila na Scrapbook lounge in jih začela izdelovati, kmalu pa je knjigomanija preplavila tudi Otok zakladov in redko katera ustvarjalka jih še ni izdelala. Izdelava je preprosta, kar se tiče platnic, malo bolj zapleteno je šivanje listov, ki tudi meni še ne gre najbolje. Za ovitek uporabim lepenko, jo ovijem z zavijalnim ali scrapbook papirjem, dodam okraske, napise, knjižni trak, liste pa šivam ali predelam beležke, dodam post-it listke – potrebno je le uporabiti domišljijo in gre. Sicer takšne knjigice zelo uporabne niso, so pa luštno darilo oz. majhna pozornost nekomu, ki mu želiš polepšati dan. Prav zato nimam nobene doma, saj so bile vse narejene za nekoga. Moja prva je bila metuljčkasta, ta je bila malo večjega formata:

Nato so sledile manjše in teh sem naredila kar nekaj:



Nenazadnje pa sem se lotila tudi knjigic z obročki, torej takšnih, ki nimajo hrbta, ampak so v hrbtu spete s tako imenovanimi »book-rings«. Prednost teh je, da liste ni potrebno šivati, ampak jih preluknjamo in spnemo skupaj s platnicami. Priznam, da mi je tak način boljši kot tisti klasični. Res, šivanje listov mi še ne gre (moram pa ga zvaditi do naslednjega srečanja, saj bom pokazala različne načine izdelave knjigic).
Z obročki je nastala tudi knjigica za keti. No, je že kar knjiga, saj je to navaden zvezek, predelan v malo bolj elegantno knjigo. Liste sem z giljotino razrezala, prav tako platnice, jih ojačala z lepenko, preluknjala, malo dodatkov in voila, knjiga je tu:

Zraven paše tudi knjižno kazalo, kot se za bralko spodobi:

Pa še komplet:

V delu je že naslednja, zato se "knjigomanijak" kmalu spet javi :))))

9 komentarjev:

Suzy pravi ...

Saj ni pomembna uporabnost. So knjigice tolko lepe, da ni treba, da so še uporabne poleg. :) Pa itak so, ampak mislim, da jih večina prejemnic špara in se z njimi hvali :)))

Helena pravi ...

Lepo proizvodnjo knjigic si že naredila. Meni so vse prelepe!!!

Moni pravi ...

Res si naredila že pravo malo proizvdnjo knjig, imaš super ideje! Lp, Moni

Moni pravi ...

Res si naredila že pravo malo proizvdnjo knjig, imaš super ideje! Lp, Moni

Sultana pravi ...

Zelo uporabne res niso, pa tudi tako lepoto človek stežka uporabi, bi jo kar samo gledal:) Sem ena od tistih, ki tega še nikoli niso delale in na nobeni tvojih ne najdem niti najmanjše napake, vse je perfektno.

Tulpika pravi ...

Lustne so, meni se knjigice zelo dopadejo, in ker so tak kjutkane se studiram, kako bi se jih naredilo bolj uporabne. Mislim, da sem se necesa ze domislila :)

Tale komentar je pa se prav poseben, poglej sem, zakaj :)
LP, tulpika

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Prekrasne so te knjigice. Jaz jih sploh nikoli ne bi uporabila, bi jih samo gledala nekje na polički. :)
Lp, Nataša.

Lidija pravi ...

Tale knjigica za keti je bila res super, sicer pa kateri od tvojih izdelkov pa ni dobesedno dodelan v nulo, komi čakam delavnice

Urškin Raj pravi ...

no, bo dala keti kaj za prebrat iz dnevnika - zapisi iz zasavja haha :))))